Arvot ohjaavat
ja tukevat
strategiaamme

Yrityskulttuurimme, hakkapeliittahengen, ydin muodostuu arvoistamme

Keskittymisen strategia

Joukkuehenki = taistelutahto

Meillä on aito ja iloinen tekemisen meininki. Toimimme joukkueena toisiimme luottaen ja toisiamme tukien sekä rakentavaa palautetta antaen. Kunnioitamme erilaisuutta ja rohkaisemme joukkueemme jäseniä tekemään ja tavoittelemaan tähtisuorituksia myös yksilötasolla.

Yrittäjyys = voitonjano

Olemme voitonjanoisia, nopeita ja rohkeita. Asetamme tavoitteemme korkealle; teemme työtämme pitkäjänteisesti emmekä luovuta helpolla. Toimimme dynaamisesti ja täsmällisesti asiakkaan tyytyväisyys tärkeimpänä päämääränämme.

Kekseliäisyys = selviytymisen taito

Meillä on taito selviytyä ja yltää huippusuorituksiin vaikeissakin tilanteissa. Taitomme perustuu luovuuteen ja uteliaisuuteen sekä rohkeuteen kyseenalaistaa olemassa olevaa. Meillä on into oppia, kehittää ja luoda uutta.

Ääriolosuhteiden hallintaa

Sekä Nokian Renkaat että Tough Mudder -tapahtuma edustavat samaa ajattelutapaa: Menestyminen poikkeuksellisen vaativissa olosuhteissa on mahdollista kekseliäisyyden, tinkimättömän taisteluhengen ja saumattoman tiimityöskentelyn avulla. Työntekijämme Jarkko, Leo, Timo, Pekka, Sami ja Kalle kohtasivat Tough Mudder -haasteen Lontoossa viime syksynä. Kun piti osoittaa ennenkokematonta kestävyyttä, nämä kaverit todellakin antoivat kaikkensa! Katso video heidän matkastaan ja inspiroidu Tough Mudder -tunnelmaan!