Hakkapeliitta Way
– tie menestykseen

Olemme olemassa, jotta asiakkaillamme olisi maailman turvallisimpia ja laadukkaimpia renkaita. Toimintamme peruslähtökohtana ovat arvomme. Keskittymisen strategia antaa suunnan valinnoille, joita teemme. Arvoista ja strategiasta syntyvät tavoitteet, joita kohdin pyrimme, ja jotka tuovat meille tulevaisuudessakin kansainvälistä kasvua ja menestystä. Rakennamme menestystä yhdessä lujasti töitä tehden, kehittäen kaikkia toimintojamme ja tuotteitamme.

Keskittymisen strategia

1. Pohjoiset olot

Keskitymme ainoana rengas­valmistajana maailmassa pohjoisten olojen asiakastarpeisiin ja tuotteisiin. Markkinoimme tuotteitamme alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat vaativat ajo-olosuhteet.

2. Kapeat tuotesegmentit

3. Jälkimarkkinat

Kaikki Nokian-merkkiset henkilöautonrenkaamme ja raskaista renkaistamme noin 60 % myydään kuluttajille jälkimarkkinoilla rengasalan erikoisliikkeiden, autokauppojen ja muiden rengaskauppaa harjoittavien yritysten kautta.

4. Tehokas jakelu

Vianor-ketju toimii yhtiömme kasvun keihäänkärkenä. Suora kontakti kuluttajaan tarjoaa arvokasta tietoa loppukäyttäjien toiveista ja tarpeista. Tehokas jakelu varmistaa sesongin onnistumisen sekä mahdollisten riskien hallitsemisen. Haluamme tuotteidemme ja palveluidemme käyttäjien olevan maailman tyytyväisimpiä asiakkaita.