Mukana
ihmisten arjessa

Olemme mukana ihmisten arjessa kelillä kuin kelillä, suoralla tai kurvissa. Työtämme on mahdollistaa turvallinen perillepääsy. Sosiaalisen median välityksellä asiakkaidemme tyytyväisyyttä ilmentävät käyttökokemukset ja matkantekoon liittyvät tunteet välittyvät ympäri maailmaa. Turvallinen matkanteko mahdollistaa esimerkiksi iloa ja riemua keskelle talvista luontoa tehdystä hiihtoretkestä, helpotusta ruuhkassa vältetystä vaaratilanteesta ja hämmästystä vaivattomasta työmatkasta vuoden pahimpanakin talviaamuna. Jokaisella onnistuneella ajomatkalla ansaitsemme renkaillamme rullaavien luottamuksen kerta toisensa jälkeen. Kertynyt luottamus ulosmitataan, kun vanhat renkaat tulevat tiensä päähän ja on aika valita uudet matkakumppanit. Viimeistään silloin tekee mieli kurkata Instagramista, Twitteristä, Facebookista tai YouTubesta, miltä toisista isistä ja äideistä tuntuu ajaa Nokian-renkailla.

#сестры#двойняшки#twins#sisters#girls#tyres#hakkapeliitta7

#nokiahakkapeliitta #mazda huikee #talvivanne #peltivanne #kultasetpultitVähänniinku mun eka kuva instagramissa XD #gangsta

#jones #colourwear #microxtreme #audi #a4 #avant  #nokian #hakapelita #winter #snow #bulgaria #shiligarnika

#jones #colourwear #microxtreme #audi #a4 #avant #nokian #hakapelita #winter #snow #bulgaria #shiligarnika